miercuri, 11 februarie 2009

Afara...voi ce ati fi facut?

Vreau sa va ofer in acest articol posibilitatea sa va dati cu parerea in legatura cu modul in care m-am comportat si fata de situatia ce o voi prezenta. Va rog asadar sa fiti sinceri cu mine...

Ma deplasam ieri dinspre noua locuinta spre casa in care am stat si unde aveam cateva lucruri de luat, bineinteles cu autobuzul. De fapt intamplarea incepe undeva in statie, cand a trebuit sa cobor si sa schimb mijlocul de transport. Asa. Cum stateam eu cuminte ca un catel obosit privind la traficul din jurul meu, observ ca ma tintuieste un nene din departare si se apropie de mine...wtf...din atatia oameni pe mine s-a gasit sa ma intrebe de un foc?
-"Nu te supara, ai un foc ?"
Eu ma uit la el fix si cu o moaca senina zic
"-Nu".

Am zis "Nu" si atat...hotarat. Banuiesc ca si-a pus ceva sperante acel nene tinerel cu cercei in urechi si cu mapa la subrat din moment ce a insistat, reformuland:
"Un foc...n-ai?" Si mi-a aratat o tigareta -> {puppy dog eyes}
Eu:" Nuuu...imi pare rau..."[ Nu mai stiu daca am zis si "imi pare rau", dar stiu ca am zis de 2 ori "Nu"]

Prostule. Daca ma intrebai de ceas iti ziceam. E aproape imposibil sa umble screenager-ii din ziua de azi fara vreun ceasometru sau fara vorbelnitza (telefon). Ca doar deh...ne invartim vietile dupa ceas si in jurul ceasului si calendarului si ne tinem de ele...si avem o relatie speciala cu timpul si cu instrumentele de masurat...intre noi si ele se dezvolta o relatie ca intre curva si bara pe care danseaza, se freaca, se urca, se invarte...

In fine, alea iacta est. Vine vehicului pe vreo 10-12 roti si toti ne urcam...eu pe la mijloc ca e usa mai larga, si tipul in urma mea. Ma indrept spre spate, si tipul dupa mine...si surprize-surprize, se asaza langa mine...La a doua statie ma dau jos de pe scaun facand loc unui batran, ca doar ajunsesen la vechea casa( si viitoarea) si ma gandesc mai bine ca...de fapt ar fi mai bine sa stau. :D Si se elibereaza un loc chiar in fata tipului... Ma fac ca ma uit pe geam, prin jur...si din cand in cand il vad uitandu-se la mine. Il tintuiesc cam 20 secunde si el incearca sa scape de privirea mea, insa se da mai rau de gol. Arunca din cand in cand privirea si ma vede tot uitandu-ma fix la el, si decide sa se uite in alta parte. Dupa astea 20 secunde cred ca nu s-a mai uitat la mine 2-3 statii.

Apoi se urca 2 tinerei, care stateau cu spatele chiar in dreptul lui. El se uita la ei de jos in sus...ii fixa cu privirea, apoi cobora din nou, POPOsind ceva vreme in dreptul fundurilor bombate. Ma uit din nou la el, el vede ca l-am observat uitandu-se unde nu trebuie si se roseste si se uita in alta parte.

Ajung in sfarit la alta statie, unde cobor si decid sa imi vizitez niste veri. Ma dau jos si tipul dupa mine...eu maresc pasul, tipul ramane la un magazin si...desi arunc priviri in urma el nu se mai vede.

Cred 95% ca era gay.Nu zic ca nu era dragut, avea sa zic...26 ani. Brunetel si cu barba de 3 zile...mergea cu gatul si barbia alba. Voi ce ati fi facut?

5 comentarii:

2q2Bstr8 spunea...

una peste alta e clar. desi eu sunt mai nene decat nenea ala. sfatul meu (care functioneaza) ptr astefl de abordari: n-ai un foc? raspuns: nu am, dar daca vrei iti spun cat e ceasul. ori spargi gheata ori.. macat te lamuresti. ca daca nu izbucneste in ras ori nu a priceput ceea ce inseammna ca ori e prost ori nu e gay. ori nu are simtul umorului. deci daca nu iizbcneste in ras nu merita efortul :)

Anonim spunea...

In urma cu cativa ani, as fi procedat ca tine. Din timiditate, poate...

Dar acum chiar nu stiu ce as face.

In rest, de acord cu 2q2Bstr8, e clar gay tipul. :)

cartiergay spunea...

Mă bucur că scrii din nou, şi te voi adăuga imediat în blogroll!

Vizavi de situaţia prin care ai trecut, cred că trebuia să acţionezi în vre-un fel încât să oferi un răspuns întrebărilor şi aşteptărilor băiatului, nuştiu...puteai intra în magazin după el, îl urmăreai printre rafturi şi când ai fi trecut pe lângă el îi puneai în coş o inimioară de la Milka ! Cred că înţelegea mesajul şi sigur ar fi lăsat clişeul " Ai un foc?" deoparte...şi te-ar fi întrebat dacă-ţi place curcubeul...:D

Să nu mai ratezi o astfel de şansă...este foarte rară, şi totodată, incitantă! Salutări

Stoicescu A. spunea...

Mmm cum stau foarte prost la capitolul agatat live(in toate sensurile), cred ca as fi facut exact ca si tine ... am avut si eu chestii similare ce s-au solat bineinteles la fel ..

Rasvan Calin spunea...

data viitoare macar fa-i cu ochiul